söndag, februari 01, 2009

Tack alla!

Jag har fått massor av kommentarer från er om att ni gillar innehållet i bloggen! TACK! Det värmer att veta att det finns någon/några som gillar den och som får nytta av det som står.
Jag brukar kommentera alla kommentarer, men när livet rullar på i 180 så hinner jag inte! Därför skriver jag och tackar er så här istället!

Det är jättekul att få höra vad ni tycker om recepten. Provar ni dem får ni gärna skriva och berätta vad ni tyckte om smak och konsistens, speciellt vad gäller de glutenfria recepten. Jag är inte glutenintolerant själv, utan bakar åt min kräsna 6½-åriga dotter. Jag får förlita mig på hennes smaklökar och min "känsla" för konsistensen alltså. Jag försöker att provsmaka bröden, men det är ju speciell smak i och med den glutenfria mixen, så jag har faktiskt svårt att säga HUR det ska smaka. Jag litar alltså på dotterns ord istället...och såklart på ert!

Kram
/Ango

2 kommentarer:

Cissi sa...

Måste säga att det är SÅ många fina recept och jag blir så glad för det är sannerligen inte enkelt att hitta gott bröd när man är gluten. Så TACK! En fråga bara, vilken mix använder du - Finax, Semper el någon annan? Mvh Cecilia

Ango sa...

Cissi:
Tack, tack så jättemycket! Jag blir så otroligt glad över att höra att andra gillar recepten.

När det gäller mix har jag uteslutande använt Semper (grov och fin), men den senaste tiden har jag använt Finax.
Mixwell använde jag mycket när vi fortfarande fick ta det på livsmedelsanvisning, och Mixwell är min favorit faktiskt.

Kram
/Ango